fredag 29 maj 2009

Please don´t leave me

Nej ni behöver inte bli rädda nu, ja menar inte låten bokstavligen!!
Men shit va bra den är!!
hade ja hört den förra veckan hade ja lagt ut den direkt å menat titteln,
men nu är de exten i refrengen som fastnar mest



Ååå va härligt de är att de är fredag!!!
Vi har mycke att göra i helgen, men bara kul saker, Kajsa har två fotbollsmatcher,
tjejerna å ja skall på bio, vi ska försöka få upp lite staket å så har Kajsa avslutningsfest me fotbollen :) Men näste helg kommer de bli lungt! Då är alla barnen borta. TOMT, men ja skall använda tiden till "själrengöring" ja skall hitta mig själv! Ja måste ju finnas hemma nånstans bland allt bråte :) Jag skall fundera ut vem jag är, vem jag vill vara och vart jag skall rikta mitt fokus!

1 kommentar:

Anonym sa...

Go Karin Go!

Ha en underbar helg med dina barn.
Njut av det härliga vädret.