lördag 30 maj 2009

Vem är jag???

I da när ja sminka mig (skulle på bio med mina döttrar) såg ja plötsligt rakt in i mig....
Karin... vem är jag? Vem vill ja va?

Efter allt som hänt känner jag mig så vilsen, vem är jag egentligen??
Ja måste ta en ordentlig funderare på de!! Skriva ner de, fokusera, skaffa nya mål.

Vem är jag?? Både läskigt å spännande att hitta sig själv igen!


Håller på att göra en grej till mamma i morsdags present, kollar igenom gamla kort...
Hittade detta! Detta är sist jag va nöjd med min kropp!!! Jag är 17 år å skäms inte över min kropp. (det är jag i vit blus, om ni inte känner igen mig ;) Dit vill jag! Jag vill inte skämmas över min kropp, jag vill va nöjd!


Den här tidningen låg på mina skor här om dan när jag skulle springa till praktiken!
"Älskar dig mamma/Kajsa" underbara lilla tjej!! Känns lite sorgligt, hon förstår nog att ja behöver höra att jag är älskad!!

Vi har varit på bio i da, tjejerna å ja, när vi sprang iväg till bussen såg vi Rasmus, naken åka runt på sin sparkcykel :) Tänk va underbart att få vara tre år å de e sommar :)

Detta är min favvo låt just nu!!!
Detta är va ja vill, ja vill hitta nån som älskar mig så ja känner så här!!
Kommer jag någonsin att våga lita på nån igen??




Glöm inte mors dag i morrn :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Karin du är älskad!!! Vi älskar dig...
Du får också ha en underbar morsdag då du är världens bästa Kajsa,Madde och Rasmus mamma!!! <3

Lov U

Nina

Anonym sa...

GLAD MORSDAG KARIN! //k

Jeka (Jessica) sa...

Det är alltid svårt att se sig själv efter att ha varit i tvåsamhet så länge. Jag skrev ett inlägg i min blogg för ett tag sen om just detta. Jag har kommit underfull med vem jag vill vara, att jag vill se det vackra i lvet & vara tacksam varje dag. Svår väg, men när jag skriver ner orden & tittar på dem ser & känner jag att det är precis det jag vill & strävar efter.
Du är en superbra mamma Karin, som älskar sina barn & vill & gör det bästa för & med dem.
Jag diggar dig!

Anonym sa...

men vad nu!?!?
Har han dragit igen?!
va fan!
Du e bäst karin, glöm inte det..
En trogen bloggläsare som du inte känner.... ;D

Sanna sa...

Oj, glömde tillochmed bort att säga grattis till min mamma på mors dag, haha. Hade inte en tanke på att det var den dagen... Men grattis till dig iallafall!

Och angående den 17år-bilden. Har tiden stått still i ditt ansikte?! Vacker då, vacker nu!

Kram