torsdag 28 maj 2009

Jag saknar min vän

Vet ni vad som är jobbigast med att vara ensam?
Det är inte de att ja måste hämta å lämna själv på dagis, inte att ja behöver handla å laga all mat själv, eller städa å tvätta fixa trädgården och sånt själv, Inte heller att sitta ensam på kvällarna eller sova själv.

Nä de som faktiskt är jobbigast är att jag har förlorat min bästa vän! Micke å ja kunde prata hur mycke som helst,om vad som helst! Vi hade ett genuint intresse av varnadras tankar å vardag. Vi planerade funderade å drömde ihop. Micke va min soulmate! ja kunde känna hur han mådde
bara av att se honom, ja kunde läsa hans tankar i hans ögon, å han kunde se mig i mina.De saknar jag! Jag saknar min bästa vän så sjukt mycke! Jag saknar att ligga på hans varma arm på kvällen i sängen å prata om hur dagen har varit.
Jag saknar min vän!

2 kommentarer:

Malin sa...

Å stumpan... jag lider med dig... Jag förstår precis vad du menar.. man kan ha hur många vänner som helst, men det är tyvärr den som man lever med, som känner dig bäst...

Hur var det igår att se honom igen då? Måste varit jobbigt... Jag säger BARA det: Låt inte dig själv och dina känslor vara till lags för att han ska må bra... du ska må bra först!!! (Jag är likadan, sätter mig själv sist!)... det är lättare sagt än gjort, jag vet...

Kram Malin

Anonym sa...

Han fattar inte hur bra han haft det!! Det kommer snart att gå upp för han. Återigen har han slutat tänka med skallen och hjärtat. Karin, jag tycker så synd om dej och den där andra tjejen! Han sårar ju båda två med sitt omogna beteende. Fy vad trött jag e på killar som inte vet vad de vill! Fattar hon ens hur mycket han har med sej från sitt förra förhållande? Hus. Barn med mera. Han kommer att vakna och vilja komma tillbaks och då hoppas vi att du fattar att han inte e att lite på

//k