måndag 11 maj 2009

Ny tidning

Vet ni va ja har i min hand??
, sluta, inget sånt ;)
Jag har en rykande, pinfärsk Allt om bröllop i min hand.
Vist, inte de hetaste, ja skall ju inte ens gifta mig,
men ja älskar tidningar! Så att få en helt ny, som inte ens finns i affären
i sin hand gör en extra lycklig!
De måste va de absolut bästa med att vara på en tidning....
Här finns nämligen hur många tidningar som helt att bläddra i, mmmm underbart!!
Jag skall göra Mickes storesysters brudbukett i sommar,
så ja skall kika runt lite i tidningen för att se om ja kan hitta nått
som hon gillar, vi hon kan få lite inspiration av.

I kväll är det sista gången med kören innan konserten!!
Ååå va tomt de kommer bli sen när denna säsong är över!
De kommer bli ett sånt drag på konserten,
vi sjunger sjukt roliga låtar denna gång!
Ni missar nått om ni inte kommer :)

1 kommentar:

Malin sa...

Men stumpan då... du måste ju hålla dig uppdaterad, eftersom du ska fixa blommorna till mitt bröllop också!! ;-)
Jag kan tyvärr bara på fredagen den helgen ni ville gå ut... hur gör vi då??

Kram Malin