onsdag 6 maj 2009

Bröllopsdag!

Å äntligen va de dax! Dax att få håret fixa! Skönt å få komma till Anso,
hon är helt klart bäst!!


Så här såg ja ut i morse när ja sprang till bussen, håret i knut, för de spretar överallt å ser risigt ut. Luggen upp för den böjer sig åt alla möjliga håll!



Å så här ser ja ut nu! Luggen klippt, slingor gjorde å en ordentlig klipp, i massa olika längder så de händer nått! Underbart!
När ja satte mig i stolen sa ja - Ja skulle vilja...
Anso avbröt mig snabbt med en bekymrad min.
-Du skall väl inte färga rött eller så?
-Nejdå, så ja, tat lungt, ja vill bara klippa upp de :)
Å så blev de, slingat och uppklippt! Så skönt, ja är så nöjd!




I dag är det min och Mickes bröllopsdag! För tre år sedan gifte vi oss.
Underbart varmt, soligt väder, jag va sjukt nervös och väldigt gravid!
Vi gifte oss på stranden, åt god mat och hade de hur bra som helst.
Jag hade gjort min brudbukett själv och hittat klänningen bara några dar inna,
oj va ja hade letat efter nått att ha på mig!
Jag hade tiara och Anso hade fixat mitt hår.
Micke BAR MIG över tröskeln när vi kom hem!!



Madicken i mellan (så liten :)
I dag när ja kom hem fick jag rosor och min älsklings choklad!
Å Micke har fixat barnvakt så vi kan gå på min favvo restaurang å äta :)

6 kommentarer:

carola sa...

Shit va snygg de e i håret.
Kram Carola

Helena - nyckeln till mitt hjärta sa...

Jättefin i håret! Kram H

badanka sa...

Grattis! kommer ni till mig så tar jag gärna och fotograferar er..SNYGGOSAR

Jeka (Jessica) sa...

Grattis till både håret & bröllopsdagen!
Du är kanonsnygg på båda bilderna!

Anonym sa...

Du är ju bara för vacker alltså. Vilket härligt hår, vilka ögon.

stort grattis på bröllopsdagen!

Sanna sa...

Du är så vacker!