måndag 4 maj 2009

Dumma blogg

Usch dumma blogg, va ja irriterar mig på att den inte gör som jag vill!!! Så här kan den ju inte se ut! Kanske dax att lägga ner... , usch, de vore trist! Nu har ja i alla fall fyllt i lite bildtext till bilderna :)

I morse fastnade jag i köer, de va problem med vägskyltar på vägen, vilket gjorde att bussen va sen och tog en timme in till stan i stället för 25 min... så, ja, jag va sen i morse...

I kväll är de kördax igen, inte många gånger kvar nu, vi har ju konsert den 18 maj!
Ska bli så kul med konsert! vi sjunger så roliga låtar denna termin, kommer bli världens ös :)

2 kommentarer:

Helena sa...

Nä inte lägga ner.
Jag ser alltid fram emot dina inlägg, vad dom än handlar om.
Trist med tekniktrassel men så länge vi kan läsa vad du skriver så är det huvudsaken :-)

Anonym sa...

Neeeeeeeeej!!! Inte lägga ner.

Hur ska jag få veckorna att gå?