tisdag 26 maj 2009

Full en tisdag!! :)

Oj vilken da de har varit i da!!
Underbara Helena å ja sprungit vårruset!!!
Vi tog oss runt på 35 minuter!!!


Så här glada va vi innan!!

Nu ser ni var mina 13 kg sitter!!! på med nr lappen!

Å så här såg vi ute efter 35 minuret i spåret!! Glada lyckliga å lite våta av regn!!


Underbara Helena hade fixat skumpa, jordgubbar, choklad, smörgåsar och en chafför som kom å hämtade os i en cabbad bil :)






Vilken resa hem!! De kunde inte ha varit bättre! Tack snälla underbara Helena!!
Ja kom hem vid 21,00 på luran, vinglade in med rasmus tårta i högsta hugg :)
N skall ja slänga mig i säng, i morrn skall vi sjunga för Rasmus :)




7 kommentarer:

Anonym sa...

åh, vad ledsen jag blir för din skull nu! vill bara krama om dig! *kram* .../Desireé

Jessica sa...

Gu va ni va duktiga! Jag är imponerad :)

Anonym sa...

Ja må han leva.. ja må han leva... ja må han leva uti 100:a de år.. ja visst ska han leva.. ja visst ska han leva.. ja visst ska han leva uti 100:a de åååååååårrrrr!!!!! Grattis Muss Muss!!<3

Och Karin!! I lov U...
Jag vet att du klarar det här denna gång också för du är Stark och BÄST!! <3

Nina

Helena - nyckeln till mitt hjärta sa...

Å vad vi var duktiga! Tack själv det var så roligt att ha sällskap från ek till ek ;)

Hipphurra för Rasmus!
Kram Helena

Helena sa...

Tråkigt att höra om karln men skönt att höra att du går vidare.
Grattis till Vårruset-rundan. Inte illa med 35 minuter!
Kram på dig.

Jeka (Jessica) sa...

Det finns ingen som är värd skumpa, choklad & en god vän som du! Starkt jobbat tjejen!
Håll fast i Helena, det verkar vara en underbar vän :-p
Ang kräket. Blä.

Anonym sa...

Förstod att det var ngt eftersom du inte har nämnt honom på ett tag. Men gu´så skönt att du har släpp och gått vidare. Visst, ändå trist, dock.
Men go Karin, go!
Instämmer med tidigare sagt, håll hårt i Helena, det verkar vara en go vän!