tisdag 18 augusti 2009

Hallå, var e min energi???

Men vad är det med mig??? Ja känner mig helt slut, orkar ingenting! Klädhögarna växer, likså gräsmattan och alla buskar/blommor som skall klippas å tas hand om. Madickens och Rasmus rum är fortfarande kaos, hälften av deras grejer står fel, hälften ute i hallen. Madicken har inte ens nån säng.... Jag orkar inte, ingenting! Jag längtade för ett tag sen till skolan, nu orkar ja knappt gå dit. Ja måste söka praktik.... känns lika enkelt som att bli statsmenister....

Varför är de så här, att ja är så slut, är de för att ja har slitit som ett djur den senaste tiden och nu är all energi slut? Hur får ja tillbaka den då?

Har ont i magen ( och kissar taggtråd, sorry alla men som läser, vet att de e mer en vad ni vill veta!) Kan knappt sitta så ont gör de, kan inte sova på nätterna för de gör ont/ e obehagligt.

Kan de inte komma en god fe å slå med sitt spö över mig å ge mig lite ny energi!!

Kollade in studieförbundets hemsida i går och mina kurser har kommit upp på sidan :) Kul!!
Dessa kurser är de:
Scrapbooking Tema : Julkort OBS!
VÄRMDÖ Sön15:00-18:00 2009-11-29 300 kr

Scrapbooking Tema : Älskade barn
VÄRMDÖ Sön13:00-16:00 2009-11-15 300kr

Scrapbooking Tema :Bröllop
VÄRMDÖ Sön13:00-16:00 2009-10-04 300 kr

Scrapbooking Tema :Drömmar i vitt / Vintervita drömmar
VÄRMDÖ Sön13:00-16:00 2009-11-08 300 kr


Gå in HÄR om ni vill kolla/boka! :)

6 kommentarer:

Aurosia /Sanna sa...

Åh, jobbigt att känna sig helt orkeslös...! Kanske behöver du en helkväll med nära vänner och massa skratt? Förstår dock om det är svårt att hinna med... Men energin kommer återvända, tids nog!

Massa kramar

Jeka (Jessica) sa...

UVI kke?
Dags att gå till läkaren & kolla så att M inte gett dig ngt skit vännen.
& du -orken kommer tillbaka, bara sommaren som tagit ut sin rätt.

Karin sa...

Hej Jessica, du behöver inte oroa dig, Micke har absolut inte smittat mig me nått. Ja har urivägsinfektion, får de lätt, speciellt om ja inte går å kissar när ja behöver. Men ja e en sån som väntar in i de sista me att gå till doktorn, vi får väl se om de går över av sig själv.

Kram

Jeka (Jessica) sa...

Åh, vännen, jag har gått & känt mig så klumpig efter den där kommentaren! Det blev så fel menat, självklart att M inte skulle ge dig ngt sådant. Förlåt. Jag är bara yrkesskadad & puckad.

Karin sa...

Å hjärtat, du e förlåten :) Gulligt av dig att säga förlåt! :)

KRAAAM

Anonym sa...

Säg den som känner sig pigg just nu? Terminen startar och idag kommer eleverna ( jag är lärare) och att stiga upp så här tidigt är en plåga. Det är inte så ovanligt med förkylningar och infektioner. Sommaren har varit varm och regnig så vi har ju lite tropikproblem kanske?
Hälsningar Marita....igen