lördag 1 augusti 2009

Städdag i dag!

Varför börjar de regna så fort ja tar på mig snickabrallerna å tänker skruva lite staket??
Varför kan vi inte ha lite mysig sol.... antagligen för att ja å barnen, hade klagat på att vi inte kunnat bada nu när de e så fint väder, för ja måste skruva staket :)

I da blir de en städa dag! Ja har pysslat med en doppresent hela natten, kom i säng vid kl 03, vi ska ju på dop i morrn, lilla Mira ska döpas. Jag visar bild på sen va de blev. Jag lyckades ha ut en hel burk med små paljetter under mitt pysslande, hamnade överallt, bla i dotterns chipspåse! Men va för trött för att ens bli irriterad!

Så i da blir det till att städa upp allt pyssel ja strött överallt, å tjejerna har också pysslat så hela undervåningen är pysslig. Å så måste tjejerna städa sina rum! Å så ska vi byta så Madicken får ett stort rum igen å Rasmus får tillbaka sitt lilla rum igen :)

2 kommentarer:

webmosterhelene sa...

Tack för kommentaren om fotona Åsa tog på mig, söta du! Rar är du!

Läste om lite om hur jobbigt du haft det på sista tiden, skickar 1000 kramar och hoppas att du snart kan må så bra som du förtjänar! Sjukt att "nya tjejen" läst din blogg och vetat om dig hela tiden...

Kram kram

webmosterhelene sa...

Jadu, jag undrar oxå vart min lilla bebis tagit vägen *s* Han springer runt med sin gåvagn, ståtränar, pratar massor och är underbart söt :-) Men härligt att han mår bra, tycker jag!

Klart det ordnar sig, det gör det alltid! Hur jobbigt det än är, så brukar det alltid lösa sig. Framförallt om man har ett glatt och öppet sinne!

Kram