fredag 31 juli 2009

Vart tog sommarlovet vägen....

Det blev inga BH:ar... phuuu. Dom prövade, Madicken hittade en hon ville ha, men ja sa nej (usch elaka mamma) Ja tycker man ska ha bröst innan man slösar sina egna pengar på BH! Men de blev lite kläder å scrapsaker för tjejerna. I 5 timmar skuttade dom runt bland alla affärer å oklädningsrum!! Ja va helt slut efter 5 timmar och fick släpa ut dom ur köpcentrumet. Men dom va nöjda och glada :)

Nu börjar de närma sig... skoldax för mig igen :( Denna veckan gick uschligt fort!! Å inte har jag gjort nått av de ja tänkte ja skulle hinna me! Madicken ska få tillbaka sitt gamla rum, hon och Rasmus ska byta. Jag måste sätta upp lite mer staket och så ska ja göra en doppresent till lilla Mira som skall döpas på söndag, å så måsta ja vika all tvätt å lägga in i alla lådor å så vattna blommer... Å allt detta på skall göras i da å i morrn....

Nästa vecka har ja alla barnen å då är de lite svårt att få nått gjort....
Å på freda nästa vecka ska ja tatuera mig.. lääääängtar! :)

3 kommentarer:

Jessica sa...

:)) Ja våra bäbisar börjar onekligen bli stora nu...träffas nästa vecka kanske?

Lillasyster Sanna/Aurosia sa...

Alltid lite sorgligt när sommarlovet tar slut... Men på ett sätt är det ju mysigt också, det får man inte glömma!

Enorm kram till dig, tänker på dig!

Lillasyster Sanna/Aurosia sa...

Haha, läste igenom det jag nyss skrev. Det är ju inte mysigt att själva sommarlovet tar slut, utan att träffa alla igen. :) Hohoh, Sanna är trött märker jag... Oj, det står att klockan är 22:28 på mitt förra inlägg. Klockan är ju bara 07:39 ju! ;P

Kram igen!