fredag 24 juli 2009

Hur gick de till??

Tycker mina jeans sitter så konstigt, så ja ställde mig på vågen i morse å höll på att rammla av, 3 kg-!!! Va, har ja gått ner i vikt?? Hur gick de till? Måste va hjärtesorgen som gör att ja tappat matlusten och inte äter så mycke! Eller att man inte längre har nån man som äter kvällsmackor, chips å massa annat skit, som man faller dit på, för de är svårt att bara sitta och titta näe andra äter! Så TACK för de Micke, att du fått ner mig 3 kg ;)

Sen inser ja nu att ligga i soffan och bara stirra rakt ut inte gör en lycklig. Pappa kom å släpa ut mig å vi åkte å köpte lite mera virke till staketet. Ja känner mig redan gladrae! Ja tänkte nog inte på Micke på minst 30 min ;) Så tack för de pappa :)




Vissa hängr i baren på fredagar, ja hänger på släpet ;)


Rasmus gick fram å gosa lite me mormor, trött kille.


Å undra hur hon tänkte här mamma, när hon tog kortet alltså, skärpan är i plommonträdet på högra sidan i bild.

Jag bär, pappa sågar. JAg får knappt skära upp mitt egna bröd för pappa, så att ja får såga kan ja nog glömma! :)

I morgon åker mamma och pappa till Norge för att sätta blommor på min morfars grav, han skulle ha fyllt år i helgen. Jag plockade en bukett med blommor från min trädgård som dom kan sätta på graven från mig.

Inga kommentarer: