måndag 20 juli 2009

TACK TACK TACK

Vill bara säga att ja är tacksam för alla stöttande kommentarer ja fått på sista tiden! Både från er jag känner och anonyma, de värmer så otroligt mycke, ja tror inte ni förstår! De är tack vare er som ja orkar gå vidare, de kanske finns nått på andra sidan, nån som väntar på mig. Som kommer vårda och älska mig, å om de finns de ska de få bli så underbart att få berätta de för er! Ja längtar så mycke efter närhet, trygghet och kärlek, nån att dela vardagen med och krypa upp hos när de känns tyngt och ensamt. Jag hoppas de finns nån sån för mig där ute!

9 kommentarer:

Polly sa...

När ditt hjärta känner sig redo så tar det inte lång tid.

Karin sa...

Men ja tycker att mitt hjärta är redo, så skicka hit en man NU!!!

Kram
Karin

Polly sa...

Nej, inte än Karin. Även om jag tror det skulle göra dig gott så är inte ditt hjärta läkt ännu.

Du får inte bli så ledsen av Mickes fortsatta svek.

Till hösten går du på moln!

Anonym sa...

Självklart kommer du träffa någon!
Men det viktigaste av allt en riktig man! som man kan lita på i alla väder. Du e värd att ha någon som älskar dej precis som du e!
//
En som vet vem du e men inte känner dej. :D

E

Karin sa...

Hej E!
Tack för dina ord, ja hoppas du har rätt, att ja nån da kan få träffa nån som älskar å vårdar mig! Men finns de verkligen nån vettig man där ute som vill ha en rund, halvgammal tre barns mor??

Kram
Karin

Polly sa...

Jag vet en.

Du är inte rund, inte gammal och du har ju dessutom världens sötaste och snällaste barn.

Du är snygg!

Karin sa...

Tack Polly, de va snällt sagt!
Kram
Karin

MartinaN sa...

Det e ju skönt att du reagerar så bra på våra kommentarer. =) Vi hade inte kommenterat om vi inte hade känt igen oss eller brytt oss. Eller jag kan ju bara tala om mig själv. Läser man en blogg varje dag så blir den (och du) som en kär vän...=)

MartinaN

Karin sa...

Å tack Martina, å vist e de konstigt att man kan känna sig så "nära" nån man inte "känner". Jag är dock glad att du finns i mitt liv å peppar mig :)

KRAAM
Karin