onsdag 22 juli 2009

Snäääälla mamma!

Vad gör man när man står med krossat hjärta och gråten i halsen på ica och ens brundrända, lintotthåriga, blåögda son står vid leksakerna och säger snääääääla mamma!! Men älskling, mamma har inte råd, jag har inga pengar. Jo, säger älsklingen och tindrar med dom blå, du har pengar! Ja ni ser ju hur det slutade! Lintotten fick sig en alldeles ny polisbil med tillhörande båt och dykare. Lyckan va total och han bar den hem alldeles själv.


Å ja, som ni ser på bilden under så fick han glass också, när vi kom hem. Är en svag mamma i dag, orkar inte stå emot. Men ja får en väldans massa pussar och god också, å de hjälper när hjärtat ömmar. ( och många stöttande komentarer, ni vet ja gillar/behöver de!! Tack!!)





Denna lilla djurparad står på mitt databord bredvid mitt tangentbord.... Ser ni nått speciellt med dom?? Kolla ordentligt, alla har nämligen läppstift!! :) Först fick jag, sen Rasmus och så alla djuren. Rasmus har hittat Madickens läppstift, smakar gott och ger ett fint skimmer :)


Muuuu säger kon :)



Å självklart ska en fotbollskille ha fotbollskalsonger! :)

4 kommentarer:

MartinaN sa...

Jag hade inte heller kunnat säga nej till honom. Han e ju så grymt söt...=)

Kram MartinaN

Anonym sa...

Han e söt å du e stark! ;) GLÖM INTE DET!
Kom ihåg vad vi sa idag!!!
KRAM!!!
Tänker på dig!
/K

Polly sa...

Åh, omöjligt att säga nej till den rackarn :)

Stor puss och kram, till Värmdös sexigaste och coolaste mamma

Anonym sa...

Vad fina bilder du tar!
Koncentrera dej på saker du e bra på, som fota , blogga o vara mamma.

//
E