torsdag 2 juli 2009

Hemma igen :)

Jaha, så va man hemma igen..... å de va så kul! Ja hade kunnat stanna ute hela natten... men va gör man, går bussen så går den, bara att dra sig från krogen.
Va dock inte lika kul att komma hem å se att ytterdörrn inte va stängd!! J***A ungar!! Kajsa och Madicken har sprungit över till mormor och inte stängt dörren, den stod på glänt!!! Eller är de nån snygging som smygit in och lagt sig i min säng??? Måste genast undersökas... ska bara ta lite resorb först, på doktor Jessicas order ;) Å på tal o, Jessica, hälsa att ja är skyldig Mats nått :)
Å förlåt för att ja tappa bort dina glasögon å Helena, du va så sjukt jävla snygg i kväll!!! :)
Natt Natt

3 kommentarer:

Helena - nyckeln till mitt hjärta sa...

Thank you angelface! :)

Jessica sa...

Pusssss! De va sååååå mysigt :) ville inte åka hem....Va de gäller glasögonen så är det verkligen som jag sa, strunta i det. Nu drar vi till ön :)Kram kram

Jessica sa...

Till Helena.

Tack, men du hade verkligen inte behövt lämna soppapengar. Du betalade ju inträdet för mig förra gången...Jag märkte inget förrän vi hade åkt en bra bit...Ha ha, va nog lite trött :) Men va kul vi hade!

Kram på dig vännen och hoppas att vi kan göra om det snart :)