söndag 19 juli 2009

Staketbyggarbevis

Jasså Polly, du vill ha bildbevis på snickabraller å staketbygge :) Klart du kan få, kommer längre ner :)


Såhär såg min presenthög ut i fredags :) Massa bra presenter fick ja! Färgpatroner, stegräknare, massage å fin vas och ljusstake av mina döttrar. Men den jag blev allra gladast över berättar ja inte om, den komer ni få se senare :) Spännande, ska bli så kul!

Så va de det där med staketet, som ni vet så hann jag riva de, sen lämnade Micke mig (igen) och luften gick ur mig! Några stolpar fick ja upp... men sen har de gått trökt. Nu har min kära lådsaspappa och mamma stannat hemma från landet för att hjälpa mig. Så i går bar det i väg mot brädgårn.

Det är inte helt lätt att ha en liten treåring runt benen när man skall bygga!! De kostade en å annan glass! I dag fortsätter bygget, antagligen kommer vi väl få skruva i regn :(


Jag har faktiskt mått väldigt bra sen jag kom hem från landet för ca 1½ vecka sen, har kännt mig lycklig och stark. Men i går när Rasmus började prata om Mickes nya tjej brast mitt hjärta! Men ja visa inget för Rasmus så klart, men jävlar va ont de gjorde!! Micke hade lovat mig att Rasmus inte skulle få träffa den nya tjejen för ens ja va redo, men tydligen kan jag inte lita ett dugg på Micke, eftersom dom nu har träffats utan att Micke har berättat. Usch va besviken ja blev, har inte sovit nått i natt, bara varit ledsen. Orkar inte mer, när tar det slut?? Självklart vill jag inte ha Micke tillbaka efter allt han gjort mig, så varför gör de ont??

5 kommentarer:

MartinaN sa...

Jag tror det gör ont för att när man träffar någon och blir kär föreställer man sig att det skall vara livet ut. Att personen är "den rätta" och när det inte blir så gör det så jävla ont, och sen när det kommer nån annan som har tagit "din dröm" gör det ännu ondare. Skriver om egna erfarenheter och tankar. Jag kanske har jättefel men vill egentligen bara säga att det går över men det går inte att skynda på. Man har sina bra och dåliga dagar och så är det för alla.

Kram MartinaN

Karin sa...

Å Martina, ja vet att du har rätt, men ibland är de så svårt att hålla näsan ovanför vattenytan :( Hatar dessa dagar när allt bara tynger en! Men som min mamma just sa, inte ska väl han få förstöra din dag, lägg inte nån energi på honom, han är inte värd de. Å hon har ju rätt, han är inte värd de!

Tack för attr du finns å peppar mig!
KRAAAM
Karin

Anonym sa...

här skickar jag en massa styrke-kramar till dej!

visst e det obehagligt o gör jätte ont när livet tar nya och oönskade vändningar!
Men håll ut... till slut vänder det.. när man minst anar det!

Polly sa...

Åh, fina bilder! Rasmus är världens sötaste men det är inte så konstigt med världens snyggaste mamma.

Hemmabloggaren sa...

Hm, det tar tid det där tyvärr. Men släpp ut skiten, gråt, gråt och gråt när du har möjlighet. Till slut kommer du märka att det blir längre och längre mellan tårarna. Stooor kram från mig.