torsdag 9 juli 2009

Stark och lycklig

Så va man hemma igen!
Höll på att missa tåget i går, ja trodde de gick 16,20... men de gick 16,02... lite skillnad och min min stackars mamma som redan har magsår fick köra så fort hon bara våga för att vi skulle hinna me, Rasmus och jag. Tjejerna är kvar på landet med mamma, det är pappavecka nu och deras pappa kommer dit på freda.
De va första gången jag åkte själv med Rasmus, utan vagn och med sjukt tung packning! De gick inte fort, men vi kom hem å ja hade sjukt ont i axeln när vi kom hem. Vi lämnade väskan och åkte bussen upp och handlade lite.

Vi har haft regn, sol, bad, mys, jordgubbar, smultron och pyssel på landet. Jag åkte dit riktigt ledsen, va ledsen alla dagar, men på natten till sista dan vände de, då hade äntligen Helenas matra sjunkit in, och jag kom faktiskt hem stark och lycklig!!

Just nu städar vi och tvättar... eller ja städar och Rasmus stökar ner. Snart kommer Micke och hämtar honom, för i morrn åker Helena, Malin och jag på kryssning! Ska bli så sjukt kul! Ja lääängtar!

Här kommer en video med bilder från våra dagar på landet :)

Inga kommentarer: