söndag 26 juli 2009

Min son är ringaren i Notre dam!


Min älskade lilla son, som du ser ut!! Rasmus fick ett myggbett i går, han svullnade upp lite i går, han brukar tyvärr göra de i bland när han får myggbett. Men i morse såg han ut så här!! Min vackra lilla underbara son!

I går åkte Rasmus å ja ner till hamnen och mata fåglarna. Tittar man ordentligt ser man myggbettet som börjat svullna i pannan.






Bebisfiskmås :)

Så, nu är brödet slut och vi drar vidare.
I går på kvällen gick jag upp och satte mig hos mina grannar, Rasmsu bästa kompis, Rasmus Lindqvists föräldrar är så gulliga! Vi satt där i kvällssolen och drack rödvin :) Kan man ha de bättre?? tror inte de :)
Rasmus och Rasmus :)




Ramus Lingqvists vackra hund Neo!



Rasmus gillar Neo, en mycke trött liten kille står och gosar mot en mjuk, varm, lugn hund :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Lilla sötnosen ;) Hoppas det är lite bättre idag!
Läget annars? Hur går det med staketet? :) Slå en pling om du har tid :) Är hemma.
Här vankas det kalas (imorrn) så det står "förberedelse" på dagens schema. Och med all hjälp jag får från barnen ;) så lär det ta ungefär heela dagen! :D hihi...
Kram K

Jeka (Jessica) sa...

Lilla gubben då!
Jag skulle råda dig till att ringa VC & be om lite antihistamin att ge honom när han får myggbett, bevisligen är han rätt allergisk mor de små rackarna.
Hoppas att allt är bra med dig hjärtat! Vi är äntligen tillbaka från en veckas semster på västkusten, så nu får du dras med mig igen :-p

Lillasyster Sanna/Aurosia sa...

Du är grym på att fotografera!! Om din kamera en dag är borta så har jag tagit den med hjälp av tankekraft/telepati. ;P Hehe.

Skönt att höra att du mår bättre, det är du värd!

Kramar

Lotta sa...

Vilken snygg hund!!!