fredag 10 juli 2009

Nu sticker jag :)


Så, nu har ja äntligen packat klart! Som ni ser så fick hälften inte plats!!! Bland annat min pyjamas! De e dom röd/vit randiga brallerna ni ser, så sorry med resenande tjejer, ja sover i trosor på resan :( Som tur är så ringde Malin och väckte mig 11,45 i morse, hade kanske sovit än annars :) så tack för de Malin. Hade sjuk huvudvärk när ja vaknade... börjar bli lite bättre nu!
Önskade jag hade lärt mig hur man mobilbloggar, så ja hade kunnat dela med mig av resan :( men tyvärr, ni får veta mer när ja kommer hem! Ha de så gott!

3 kommentarer:

Jessica sa...

Hoppas ni får en sååååå skön och härlig helg som ni båda är värda! Njut och lev varje minut. Puss på dig! Från en som börjar 4 veckors semester nu :)

Katja sa...

Jag saknar dig redan!

MartinaN sa...

Hej! Nu får du snart komma tillbaka och berätta hur kul du har haft det ju...=) Saknar att läsa om dina äventyr. Hoppas allt e bra med dig o barnen. Kram MartinaN från Halmstad