onsdag 22 juli 2009

Kan knappt andas!

Ja vet att ja inte ska klaga, jag har de bra, jag har underbara barn, fin familj, världens bästa vänner, ett hus (en så länge) vacker trädgård, hallon, vinbär, rabarber, har mat så ja kan äta... så varför varför vill inte klumpen ja har i halsen försvinna?? Varför mår ja så dåligt? Varför vill ja bara ligga i fosterställning i soffan och gråta! Ångesten gör så ont i mitt bröst att ja knappt kan andas! Vart tog den glada fria tjejen vägen, hon som nyss vakryssning och njöt av livet i fulla drag! Var är du, kom tillbaka!!

5 kommentarer:

MartinaN sa...

Det e synd att jag bor så långt bort annars hade jag stuckit ut till värmdö o försökt att muntra upp dig. =)Man behöver tänka på annat ibland.

Kram

MartinaN

Karin sa...

Ja du Martina, de hade ja behövt! Alla mina vänner är borta på sina land :( Ja hatar folk som har land ;)
Jag vill bara somna och vakna när jag mår bra igen!

Kraam
Karin

MartinaN sa...

Jag har inget land. Här bor jag nästan mitt i stan och älskar det....=) Eller ta en weekend i halmstad vetja...=)
Kram

MartinaN

Anonym sa...

Ut med det!! det måste ut!
Grina grina grina! STyrkekram!

E

Anonym sa...

Hur mår du idag?
Ring mig! Är hemma!
KRAM K