onsdag 1 juli 2009

Madickens dag i dag

Regn!!?? Va hände??

Men strunt i de, för i dag är det Madickens födelsedag :)
Hon va uppe för 07!! Å har suttit å surat över att ja inte sjöng för henne i morse, men lilla vän, vakna du inte innan 7!! Då får man minsann ligga kvar och lådsas att man sover tills lilla mamman behagar att stiga upp :)

Men nu har vi varit på kondiset och köpt massa fika :) Å i kväll ska vi på Pissa Hut och kolla nya Ice age filmen i 3D :) Ska bli så kul!!! De blir jag, Kajsa, Madicken, deras pappa Fredrik, min lillesyrra, Micke och hans lillebror! Kommer bli toppen :)

Madicken har tjatat hål i huvve på min om att få en mobiltelefon..... vi får väl se om nån har köpt de... ;)

4 kommentarer:

Petra sa...

Hej Karin!

Hoppas allt är fint med dig! Och att du håller modet uppe : ) Hoppas din praktik gick bra sista tiden!

Hör gärna av dig nån dag!

Petra (din fd kollega på IPG)

Anonym sa...

GRATTIS MADICKEN!!! :)
Hälsa med en kram! :)
Kul med film, pizzahut och 3D!
Ha en underbar kväll allihopa å fånga dagen!
Kram K

Aurosia /Sannah sa...

Grattiiiiiiis grattiiiiiis i tuuuusen!! Hoppas ni fick en ljuv kväll!
Kramar

Karin sa...

Hej Petra!!
Jag skulle gärna höra av mig till dig, hörde att ni hade haft de bra Åsa och du :) Men ja har ju inge nr till dig!! Skriv ett litet mail till mig på westerberg_karin@hotmail.com

KRAAAAM
Hoppas de går bra för dig :)
Karin