tisdag 21 juli 2009

2 månader sedan

Vet ni va ja just kom på... att i går va de 2 månader sedan Micke reste sig ur soffan och sa - Ja har försökt, jag kan inte ge dig den kärlek du begär och gick.... 2 månader sedan... 60dagar... ja ser fram emot den dan de inte gör ont längre, när de gått lite mer tid. När ja lagt allt bakom mig. Jag har gråtit i dag, de har varit en jobbig dag, de har hänt mycke, både kul och jobbigt i dag. De roliga kan ja inte berätta om, ja berättar om de sen. De jobbiga kan ni säkert lista ut själva, de där med att han har presenterat henne för Rasmus gör ont. De va faktiskt länge sedan ja grät över honom. Ja lovar detta skall inte bli nån depp blogg, ja måste bara få ur mig lite. Snart är ja på banan igen, hoppas ja!

4 kommentarer:

MartinaN sa...

Det e klart man måste få ur sig sin ilska och sin sorg. Jag var själv helt förstörd när jag fick reda på att mitt ex hade varit otrogen och en av tjejerna blev gravid. Vet att det gör så jävla ont. Vissa personer litar man på för mycket när de egentligen inte har förtjänat att bli litade på. Allt detta kommer du se tillbaka på och tänka: Varför la jag så mycket tid och energi på att gräma mig över honom.


MartinaN

Karin sa...

Men OJ, ja vet knappt va ja ska skriva!! Sitter här med gapande mun! Älskade vännen! Fy fan! Å du har rätt, ja kommer helt klart att ångra all energi ja lagt ner på honom!

KRAAAM

MartinaN sa...

Haha, ja typ oj sa jag också när jag fick redan på det och jag satt säkert också med samma gapande mun. Du kommer få så mycket bättre. Du förtjänar så mycket bättre.

MartinaN

Anonym sa...

åh, Karin!
Det gör ju så ont att ha ett krossat hjärta. Jag vet jag med..
Men det kommer gå över, det vet vi ju. Fast man vill ju alltid att det ska syndas på! Men det e ju inte för inte som det tar tid. :D
I hela den här processen kommer du hitta dej själv, bli självständig och älska ditt singel-liv.
Det e inte fel i att vara själv.
När du sen träffar din man ska du vara så pass självständig att du inte tar någon skit från någon, så att du inte e rädd att vara själv.
Jag e lika som du "tror" jag, jag ville inte vara själv och jag hade min bild i huvet hur mitt liv skulle se ut, gifta mej skaffa barn med samma man o leva lyckliga resten av livet, men den dan jag släppte den bilden helt från innersta rummet av mitt hjärta och började leka med tanken att jag kan bli lycklig ändå, först då känndes det bra igen, att jag accepterade mitt liv för vad det är MITT, Mitt enda.

//
E