måndag 10 augusti 2009

Tatuering


Så, inte världens bästa bilder kanske.... men så att ni får ett hum :) Så ni slipper dö av nyfikenhet :) Som ni förstår är de två första innan ja gick och när ja precis kommit hem. Den sista bilden är tagen precis nu, därför är ja osminkad å naturell :)
Som ni förstår va tanken att tatuera över den lilla "prick" (det ska föreställa en ödla, fråga mig inte varför) eller grisfostret som tatueraren kallade "pricken" för.... å de lyckades han bra me tycker ja, solen blänker på prinsesskronan och ena vingen på de översta hjärtat syns inte riktigt, men men :)

10 kommentarer:

Hemmabloggaren sa...

Den ser jäkligt schnygg ut tycker jag.

Kram kram.

Anonym sa...

Jättefint! Du får visa upp den live imorgon :)
kram Jenny

Kajsan sa...

Fin fint! :)
Kram Karin

nomad sa...

Snygg tatuering på snygg tjej!

Men vad kul att din blogg heter organiserad kaos!! Det är ju precis de orden jag använder för att beskriva mitt liv!

Kram Mia

Merbil sa...

Sminkad eller ej. Du kan inte vara annat än vacker.

Jessica sa...

Coooooooooool, riktigt snygg!

Puss på dig!

Lotta sa...

Har sett den live -den är super cool!

Malin sa...

Åhhhh... jag vill också tatuera mig!!! Men din blev jättefin!!! Gjorde den jätteont??

Kram Malin

Anonym sa...

Kom på en grej!!! Vi ska scrappa ikväll! Häng på om du vill vet ja! :)
Ring ifall du vill ha mer info! ;)
Kram K

Sanna / Aurosia sa...

Men oj, har inte jag kommenterat?! Den blev GRYMT fin! verkligen kreativ och personlig... Kramar