söndag 16 augusti 2009

Me kräftorna på flaket :)

Åååå va kul ja hade i fredags! Jag är så tacksam för mina underbara grannar Lotta å Calle. Dom är så enkla, man bara svänger förbi, de är inte mer me de, ja behöver dom, dom får mig att må bra!

Rasmus cyklade upp med kräftorna i fredags.

Vi satt halva natten hos dom, åt gott, drack mycke, Lottas cheescake va super god! Barnen somnade en efter en. Det sköna me att hänga hos grannarna är att de är nära hem, man tar bara ungen på axeln å styr hemåt. Rasmus vaknade till på vägen hem, skulle promt sitta på hallgolvet medans ja borstade tänderna, när ja kom ur badrummet hade han somnat på hallgolvet :)

Ja va inte lika kaxig i går, tuuungt huvud, morgonpigg unge :) Men de va värt de!

I da fyller en av mina bästa vänner år. Så grattis Mats, snart fyller du jämt å då hoppas ja på en sjudundrande fest!!! (som ja e bjuden på så klart;)
Hoppas du haft en bra da i da! (av nån andledning får du lila text Mats ;)

1 kommentar:

Mats sa...

Undrar varför jag fick just lila .... Tack men så gammal är jag väl inte.... har inte ens tänkt på fest, det är såååå långt kvar men en liten kris vore kul :) KOS O KLEMM PÅ SIG