tisdag 11 augusti 2009

Skoltjej igen

Så har jag äntligen tagit mig tid att göra en ny head! :)
Jag har ju inga barn nu, så jag har ju tid.
Det är så tomt å tyst här, har ingen att prata med, kommer nog bli galen och börja prata med mig själv....
Sen när man väl har vant sig med tystnaden och ensamheten så brakar de till å barnen kommer tillbaka å man längtar efter tystnaden igen ;)

Har varit i skolan i da...
Va så kul att träffa alla klasskompisar!

Nu e de bara att ta tag i praktikplatsletandet igen... suck :(

6 kommentarer:

Anonym sa...

Bara en fråga, varför måste du alltid ha den där kåta blicken på dina foton?

Karin sa...

Oj, har ja, har ja inte tänkt på, är inte meningen att se kåt ut utan "allvarlig" ut, men tydligen så misslyckas ja totalt eller så går ja bara runt å ser kåt ut hela dagarna :)

MVH
Karin

Anonym sa...

Jisses!! Vad var det DÄR för kommentar?! ha ha ha... Nån som e lite avis eller?
Det är ju bara å le åt helt enkelt! ;)
*skratt*
E man en puma så e man!
Kram på dig vännen!

Jessica sa...

Oj oj oj, ja jag säger då de...Du 1:a anonym är bara avundsjuk. Tänk om en annan också kunde se så där bra ut på bild, kåt eller ej. Ja, jag kan då i allafall erkänna att jag önskar att jag var lika "fotogenick"(hur fan de nu stavas)som du.

Kram Jessica

MartinaN sa...

Du anonyma person. Visste inte du att det e inne o se kåt ut alltid? Alla gör så. Häng på trenden.

MartinaN

Lotta sa...

Ja, allt ligger i betraktarens ögon (ha, vilket skämt det vart här då) du anonyma åsiktslämmnare, det säger mer om dig än om någon annan...