torsdag 6 augusti 2009

Mitt arma lilla huvud! :)

Oj va mitt huvud gör ont!!! (hmmm, börjar bli gammal :)
Sorry Majsan, men ja kommer göra dig besviken, de fanns en massa killar på Golden i går, men ja raggar inte på krogen.... Golden killarna vill bara en sak, de e inte ja intresserad av!
Men de betyder inte att vi inte hade kul!! För de hade vi, sjukt kul :) Jessica å ja åt god mat (fick så mycke att de knappt syntes att ja ätit!!) Å så dansade vi å dansade å dansade....
Kul, kul, kul, ja e en mycket nöjd, sliten 3 barnsmamma som tycker att ens barn låter alldeles för högt :) Alla kom skrikande å hoppandes i sängen i morse MAMMMMMAAAA, som om ja varit borta i år! Herre gud en natt smet ja bara :)

I da har vi inget planerat... mer en att vänta på GLASSBILEN!! Glassen tog slut i går... hemskt, Rasmus va helt förstörd! Men han sa i morse att glassbilen kommer i da, så runt 7 går vi upp till Rasmus Lindkvist med varsin stol och väntar på glassbilen, den kommer nämligen precis utanför honom.

Å TACK snälla Mats för att du körde hem mig!! De betyder verkligen jättemycke! Ja gillar verkligen inte att åka hem själv, ja tycker de e döööö läskigt!!

1 kommentar:

Katja sa...

Låter som en bra kväll.
Om jag kommer på lördag så vill jag ha BLÅBÄRSPAJ (det är du skyldig mig). ;)
Hoppas att ditt huvud mår bättre nu och att du får en underbar dag!
Vi hörs imorgon.
Stora kramar!