måndag 11 juni 2012

Brieost!!




Åååå jag skulle kunna sälja........
halva min garderob för lite brieost!! Salt krämig god brieost!!

När min väninna var gravid för 2 år sedan, då fick man äta passtoriserad brieost....
Men nä inte nu längre!! Va fan!
(ursäkta att jag svär, men jag är ju så gryyyymt sugen!)



Nått annat jag är sugen på är muffins! Så dessa söta små muffinsar mumsade jag på under min korta arbetsdag ida :)

Jag har jobbat halvtid idag.
Jag är halvtidssjukskriven i 4 v,
Men rackarns vad stressad man blir av att jobba halvtid!
Jag känner mig som en börda, missar massa intresanta diskutioner, möten, tänk.
Vårt tidsregistreringsprogram skriker när jag stämplar in att jag jobbar fel. Allt känns fel.
Men när jag gick hem, helt slut å kunde slänga mig i soffan å sova nån timme klagade jag inte. Fy så trött jag är.

Antar att det är fler en min familj som kollade fotboll i kväll....






Vi började glada å hoppfulla...






Slutade Inte lika kul :(

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: