tisdag 5 juni 2012

Dax att börja blogga igen :)

I september slutade jag att blogga här och gick över till att blogga för xtravaganza (viktminskningsprogram)

Nu när jag är gravid känner jag att jag behöver min fina gamla blogg igen :)

Jag hoppas ni vill följa med mig på min gravid/vardagsresa resa :)




Kolla in finaste bebiskorgen jag köpte igår!!
Eller Kajsa köpte :)
Jag va på sista xtravaganza mötet innan sommaren igår, så Kajsa och Rasmus va gulliga nog att möta upp tjejen som sålde den och bar hem den.

Tänk, om 5 månader ska det ligga en liten bebis där i :)
Spännande och ofattbart :)
Rasmus tyckte att vi kunde ha hans leksaker i den så länge :)

När jag kom hem från mötet satt hela min fina barnskara i soffan.



Det har varit pappavecka för Madicken och det känns så konstigt när nått av barnen inte är här, det saknas nått.
Men nu är finaste Madicken här och vi är hem hel familj igen.




Kolla vad man fick me i veckans Amelia..... En reklamfolder om chokladprovning....
OMG hur lyxigt vore inte de :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Unknown sa...

Gud va jag har väntat! =)

Martina N

Jessica sa...

Härligt! <3

Lillasyster Sanna sa...

Men äääh, vilken söt bebiskorg! Man får ju själv lust att hoppa i där ;)

Underbara, fina bilder på bloggen!

För inte så längesedan tittade jag på bebiskorten på Kajsa och bilderna på när Madicken var på landet (hos mamma) med mig och Katja. Va små de var - och vad fort tiden går! Nu är de unga kvinnor.

Kramar!