onsdag 27 juni 2012

Långsamt leder också någonstans




Jag har VÄLDIGT nära till jobbet.. Tar ca 7 min att gå, när jag inte är gravid...

De sista två dagarna har jag fått sjukt ont i magen nör jag går. Som kramp på ena sidan å ja kan knappt gå :(
Jag försöker gå låångsamt långsamt, men endå kommer de å vill inte släppa.






Härligt med lite sol ida....
Tyckte jag tills jag konstatera att det är 29g varmt i de lilla skitrummet vi har att sitta i när vi svarar i telefon!!
Svetten rann om mig å ja trodde ja skulle storkna innan telefontiden va slut!



Men finaste Bettan tar hand om mig på jobbet å gav mig lite energi :)

På kvällen kom regnet å de åskade så de skakade i rutorna!
Mysigt :) ja gillar blixtar å dunder :)



Regn firades här hemma me grillade marshmellows.
Jag tog dock jordgubbar, har ätit nog me sött ida :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Lillasyster Sanna sa...

Hej syrran!

Jag blir så glad av att se den fina bilden på dig :) Du strålar!

Jag har fått bebislängtan (även om det inte är dags för mig på måånga år) och har plöjt igenom alla avsnitt av "En unge i minuten". Så otroligt fascinerande och inspirerande att se dessa starka kvinnor som föder fram liv.

Kramar