onsdag 13 juni 2012

Klippt å blommstrat

Så har man övetlevt en dag till på halvtid (på jobbet alltså) men jag är så trött när jag kommer hem att jag stupar i soffan å somnar.

På kvällen kom Nina med 2 av 4 barn över. Rasmus blev överlycklig å satte genast igång å leka :)

Ninas dotter Moa har avslutning i skolan i morrn, hon slutar 1an å alla 1or skall ha blommsterkrans i håret.
Jag är helt övertygad om att Nina skulle kunna knopa ihop en krans själv, men då jag tycker de är så mysigt när dom kommer över tänker jag inte berätta de för henne ;)



Nina köpte blommorna å jag knopade ihop en gul/blå krans :)

Stackars Madicken har gått runt länge nu med slitet stripigt hår...

Ida åkte saxen fram å håret åkte av!! Över 15 cm blev hon av med. Hon ville så mycke själv. Jah är ingen frissa å min frissa Anso hade gjort de 100 gånger bättre, men ibland måste även mammor rycka ut å göra sitt bästa :)






Jag tycker nog att df blev hyffsat bra endå, ni får se i morrn.

Jag har köpt varsin liten present från Madickens klass till fröknarna.... Gjorde egna tackkort på kvällen.... Men tackkortet blev större en presenten!! Inte så snyggt kanske!!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: