fredag 8 juni 2012

Mysdag :)

Å vilken mysig dag de varit ida :)

Först va ja på jobbet, jag har ju varit sjukskriven i 2 v.
Va så härligt att få komma till jobbet igen!
Alla va så glada å trevliga och de kändes så skönt att få göra lite nytta ;) får ju liggsår av att ligga i soffan å glo på tv hela dagarna ;)

Efter jobbet mötte jag upp Jessica och knorrhane för lunch.






Efter en räkmacka drog vi oss mot hamnen, där ligger mödravården. Läkaren hade skrivit fel på min sjukskrivning, så jag var å hämta en ny.



När vi endå var i hamnen passad vi på att ta en fika :)
De är så mysigt att sitta där under ett lummigt träd vid vattnet å höra på måsarna ;)



Finaste knorrhane :)





Efter mysfika gick jag hem och toksomna i soffan!
Denna graviditet känns lite annurlunda mot dom andra. Jag har aldrig mått illa enda upp till v 18, som nu å jag kan inte minnas att jag har varit såhär sjukt trött!!
Å inte heller såhär svimmig :/

Men men, lite sömn gjorde susen! Efter 1 1/2 tim i soffan åkte vi till MC Donalds för en snabb midda.

Sen stack jag in till stan och Micke å Rasmus åkte å kolla på Madickens fotbollsmatch.

Jag skulle till Stadion...



Men hoppa på mitt gamla vanliga tåg ( jag kommer ju från Lidingö) å hamna i ropsten!
Så går de när man kollar facebook å låter benen bestämma vart man ska ;)
Ja ja, bara åka tillbaka å byta till mörbytåget.



Vi hade nämligen rep med kören inför Stadions 100 års firande i morrn.












Finste Katrin tar så bra hand om mig nu när jag är gravid!
Hon ser till att ja får sitta å gosar på mig :) så go!
Imorrn innan Stadiofesten drar igång bjuder hon mig på midda :) de kommer bli så mysigt!
Hoppas bara de inte blir en massa regn på oss i morrn :/

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: