onsdag 6 juni 2012

Sveriges dag



Ni får ursäkta om bilerna och texten hamnar helt galet ida!!
Dom har gjort om blogger sen jag bloggade sist.... må jag har inte riktigt blivit vän med sidan en!!

Vi har firat våran nationaldag ute på Siggesta här på värmdö.
Vi hade goda vänner med underbart söta döttrar med oss.
De va inte bara vi som hittat hit, men endå kändes de inte för trångt... förutom att köerna till allt va otroligt långa! Jag och Rasmus stod minst 40 min i kö för att köpa glass och godis, like lång tid tog det för Micke att få sitt kaffe... Men annars var de en supermysig dag med sol, djur och glass :)

Beröm inte mig för att bilderna är bra, för jag har tagit 14 av de 32 bilder jag lagt upp :)
Resten har Kajsa tagit, de är så kul att se hennes intresse för fota och att vi en så länge har samma "bildspråk", men hon kommer nog snart komma på sitt eget sättt att fota å tycka att mitt bildspråk är mossigt :)

Hoppas ni också har haft en bra dag ida.

 
   


Inga kommentarer: