tisdag 12 juni 2012

Tranbärsdricka å jordgubbar







Säg hej till bebismage :)
Å pyjamasbyxor...
De enda som går att mysa i soffan me just nu ;)

Mat är inget jag är sugen på just nu. Innan lunchen va ja sugen på cheesburgare... Måste va saltet jag är sugen på.. Igen.

Men medans familjen åt tråkiga köttbullar/falukorv med makaroner ( de va bråttom mat ida, mannen i familjen skulle se fotboll) åt jag jordgubbar.



Jag va lite hungrig när jag va i affärn, å törstig, så jag köpte en färskpressad apelsinjos som jag hällde i mig på vägen hem, så va ja inte hungrig mer :/
Men som sagt, jordgubbar åt jag.



Rasmus å bästa kompusen Rasmus åt midda ute, medans jag....



Låg med magen i vädret å läste nyaste gravidtidningen som landat i affärn ida :)

En mycke jobbig sak....
Har varit å kissat 20 gånger minst ida!! :(
De svider inte men irriterar å känns inte ok.
Som tur är så hade vi tranbärsjos hemna som jag sitter å halsar!!
Hoppas hoppas de går över! För vil ska på fotbollscup i helgen å jag vill inte sitta i Falun med urinvägsinfektion!! :(

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: