onsdag 20 juni 2012

Sparkar

Sååååå mysigt igår, när vi låg i sängen och pratade Micke å ja, de sparkade som sjutton i magen, som vanligt när vi ska sova. Jag tog Mickes han och la på magen å för första gången kände han henne sparka i hans hand :)
Jag vet inte varför, men de känns mer på riktigt när Micke också får känna :)




Rasmus har varit hos mormor och morfar i 5 dagar, började kännas riktigt tomt nu på slutet.
Men idag hämtade jag och Kajsa honom vid tåget. Mormor och han tog tåget upp från Katrineholm till Stockholm. Mamma "slängde" av honom och åkte tillbaka igen.

Rasmus va så glad när vi möttes!
Han kramade mig så hårt å kröp nästan in i mig!

Han luktade konstigt, hö häst å landet, å hade myggbettssår överallt! Stackars liten, måste klia massor!



Rasmus har sytt världens finaste lapptäcke till sin lillasyster på landet. Det ska hon ha runt sig när hon sitter i bilstolen....
Men han har redan lagt det i hennes bebiskorg :)


Idag midsommarhandlade Micke och jag.
Vi och en å annan till var på coop å handlade. Men inte sådär farligt många, lagom, å allt fanns :)
Ni vet ibland när man handlar för sent så kan jordgubbar å sånt va slut :/


På kvällen grillade vi lite marshmellows :) mums!!






Nu ska jag slänga mig i säng, i morrn ska Kajsa för första gången åka till Göteborg å hälsa på sin pojkvän Jens! Läskigt för både mor och dotter ;)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: