tisdag 26 juni 2012

Halvtid :)




Tänk att halva graviditeten gått!!
Känns som om jag varit gravid i evigheter å sammtidigt så fattar ja de inte, att ja e gravid alltså...
Men kroppen påminner mig..
Som i morse när jag små sprang ner till jobbet, fick kramp i magen efter halva vägen :( gjorde ont å kändes inte alls bra. Då kommer ja på att jag är gravid å inte kan småspringa runt som jag brukar
:(
Eller när man sitter i telefon på jobbet med en kund och det plötsligt sparkar till i magen :)
Ja blir lika glad varje gång å vill helst säga till kunden att "du de sparkar :)"




Igår var ja på MVC, fick bla mitt moderskapsintyg. Känns riktigt på riktigt då :)
Regnet öste ner, men jag hade tur å kunde smöra till mig skjuss av bästaste Anna på jobbet :)




Jag har fått för mig att jag vill åka hit i sommar, till Fulufjället!
Där skall de finnas ett superhäftigt vattenfall!! Tänk att få fota de!
De ligger u Dalarna sa jag glatt till Micke.
Vi tar me oss tjejerna å sticker dit, tyckte ja. Till Dalarna är de inte så långt :)
Ehhh sa Micke efter ett tag, de ligger vid Norska gränsen!!
VA!! ååå va besviken ja blev :(
Hur ska ja komma över dehär??
Nån som har en husvagn att låna ut??? :)
- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: