söndag 10 juni 2012

Loppisda :)

Åååå vilken underbar loppisrunda jag gjort med finaste Mika ida :)



Vi var på Siggestas bakluckeloppis. Man kör dit med sin bil å säljer från bakluckan....
Ni kanske fattade de ;)
Här finns allt man kan tänka sig, de mesta till väldans bra priser. Vi gick runt i solskenet å gjorde fynd.
Jag är helt pank å fick fråga Rasmus om jag fick låna pengar ur hans spargris. Som tur vad fick jag de, så 240kr hade jag på fickan.



Jag hade 55kr med mig hem igen! Allt detta fick jag, 6 böcker 1 vas, armband, ett par skridskor, 1 julljusstake, 1 blixten Mcqueen dräkt å 1 silver grej.... Har ni sett en sån fin silvergrej sa ja stolt när jag kom hem.
Vad är de för nått sa Micke å Madde förvånat.
Jag vet inte sa ja :)
Å asgarv utbröt :)



Kolla, vist är den bara för fin min silvergrej!
Jag tror det är en hållare för glasstrutar! Va tror ni??
Fotot är taget när Mika och jag fikade på Siggesta, så tyvärr är inte dom snygga vita ljusstakarna mina :(



Självklart blev Mcqueendräkten en hit direkt!



Å Madde började direkt att läsa för en av böckerna för Rasmus.

Min finaste underbaraste familj hade städat hela undervåningen under tiden ja va borta!!
Ååååå jag blev så glad!!

Så när jag kom hem kunde jag plocka blommor i trädgården å fylla hemmet med :)









Vist blev de fint!!

På eftermiddan halka ja i trappen
å shit va de gjorde ont i magen! Läskigt! Jag va tvungen att lägga mig ner då jag inte kunde stå upp :(

På kvällen spelade Micke fotboll, Rasmus å ja åkte till Sibylla, dela en pizza, kolla fotboll å åt glass



En super duper dag helt enkelt :)
I morrn är det jobb igen.

Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: