lördag 16 juni 2012

Ultraljud




I torsdags var vi på ultraljud. Rutinkontroll ;)

Kajsa och Madicken hade skolavslutning, vilket jag hade tänkt att gå på... Men chefen bokade in ett möte vid 08 å ett vid 10.... Så de blev inge skolavslutning för mig :(

Kajsa skulle egentligen ha åkt till grönan efter avslutningen, men drog på sig riktigt illa skavsår, så hon följde med mig å Micke på ultrsljudet i stället.




Allt såg jättebra ut och vad barnmorskan och vi kunde se så är det en tjej.
Inte vad Rasmus hade önskat men vi andra är väldans nöjda :)

Så igår när jag hade en stund att slå ihjäl så slank jag in å kolla tjej bebiskläder :)









Det var ju 12 år sedan jag hade en liten tjej så de känns lite speciellt och väldigt mysigt att gå runt på den avdelningen igen :) avdelningen utan krig vapen bilar å monster ;)

Jag tog mig en glass oxå, ni vet såndar italiensk glass som smakar massor!







Igår packade vi bilen full med packning och tjejer å drog till Falun.
Vi ska vara här hela helgen och köra fotbollscup.

Just nu är vi genomvåta av allt regn, har vi tur blir de uppehåll till kvällsmatchen.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: