onsdag 12 september 2012

2 mån till beräknad förlossning




Japp, idag är det 2 mån kvar till beräknad förlossning!
Men då både Madicken och Rasmus kom i v 38 tror jag att det bara är 1 1/2 mån kvar....

Hjälp!! De går för fort! När ska jag njuta och längta??
När jag var hos barnmorskan sist var hon orolig över att jag inte hade bebislängtan...
Så idag ringde en psykolog. På fredag kommer hon hit :)
Jag hoppas verkligen att hon kan locka fram nått... De ligger nog där inne nånstan å gömmer sig!

Hade en riktig pruttmorgon i morse!
Vakna av att grannens son stod utanför vårat fönster å starta upp moppen.... Grrrrr hatar att bli väkt av sånt! Jag har svårt nog att sova endå!
Å fortsätter han sådär sen när bebis kommit å hon vaknar av de...!!!! Då får han ta henne så jag får sova!!

Trotts att jag blev väkt kom jag upp för sent!


Va lite stressad, lyfte mixern för högt.... Å vipps hade vi smoothi i hela köket!!






Å jag fick på mig, på magen, brallan, strumperna....
Å blåbär som är så lätt att få bort!! NOT!!
tur att jag inte hade bytt om till jobbkläderna!!

Jag har världens bästa grannar (tom moppekillen är underbar när han låter moppen va! ;)
Grannen mitt emot har en dotter som går i Rasmus klass. Hon har erbjudit sig att lämna och hämta denna veckan när jag inte får hjälp av mina döttrar!!

Helt otroligt snällt!!
Så imorse cykla Rasmus iväg med Vicky, han såg så stolt ut!
Sen kom han hem med svätten rinnande, dom hade tävlat upp för mördarbacken på vägen hem
:) han störta in å sa mycke bestämt att han minsann också ville ha ett sånt där blixlås som Vicky hade!!
Hmmmm han mena cykellås :)

Sen lekte han med Vikcky hela kvällen :)




Dehär är nya grejen jag "snöat in på" iskall, sååååå god!! Jag drömmer om den! Bara måste ha den! Så Micke fick svänga förbi Coop på vägen hem från träningen å köpa hem en flaska :)

I morrn klockan 08,00 ska jag till tandläkaren och fixa min tand!! HJÄÄÄÄLP!!! ÅÅÅÅÅNGEST!!!

Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: