torsdag 13 september 2012

Tandis

Jag gillar verkligen inte att gå till tandläkaren :( säkert inte många som gör...
Jag har sovit oroligt i natt och vaknade gråtande! Drömmde att jag missade tandläkartiden och var tvungen att vänta/ha ångest ennu längre... Usch!

Nervös skyndade jag mig iväg till tandläkaren som ligger mitt emot jobbet :)

OMG vilken underbar tandläkare!!
Han va så snäll och go å sköterskan likaså!
Jag sa att jag var rädd och dessutom gravid (självklart såg dom de endå ;) å extra kännslig.

Trotts att jag fick bedövning och behövde borra lite gick de hur bra som helst! Jag va nervös och glömde att andas ibland... Å de sparka i magen, men de gjorde inte ont alls, så nästa gång behöver jag inte vara nervös/rädd :)



På 30 min var de klart och 08,35 va ja på jobbet igen, redo att ta telefon :)

Men va dum man känner sig när man är bedövad! Syns lite på vänster sidan av bilden.



Jag snodde Mickes tröja på morgonen. Va så rädd/nervös att jag kände att jag behövde en "snuttefilt"!! Mickes tröja luktade honom, trygghet å hans kärlek!




På vägen hem från jobbet stannade jag i mördarbacken och njöt en liten stund av solen och den underbara doften av höst!!
Åååå vad jag saknar att gå promenader i detta underbara väder!

Men i morrn ska de regna, så de blir det fredagsmys med tända ljus och mina killar :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: