onsdag 26 september 2012

Ingen bra dag

Nä usch, ida blev de ingen bra dag.
Har som vanligt sovit dåligt.
Jag snurrar mycke och har svårt att hitta en skön sovställning :(
Jag drömmer ofta om att Micke och jag inte är tillsammans och vaknar rädd och ledsen :(

Självklart är jag sjukt trött på mornarna och orkar aldrig upp i tid :/ men barnen hinner alltid utan för mycke stress. Jag gillar inte morgonstress!!

Efter att ungarna gått, Rasmus cyklade iväg med bästaste grannen, så åt jag frukost.
Vid 10 toksomnade jag och vaknade 13,27 av att Kajsa ringde och frågade vart jag var...
Hemma svarade jag...
Men vi ska ju ha utvecklingssamtal nu, sa hon...
MEN VA FAAAAN!!! ursäkta språket!! Men är jag den sämsta mamman ever!!
Hur kunde jag glömma! :(

Resten av dan mådde jag piss, svimmig, ur, mådde inte alls bra! Försökte äta, hjälpte inte, drack massa vatten, hjälpte inte :(



Jag frågade bästaste grannen på mirgonen om inte jag skulle hämta alla barnen från skolan.
Kände att jag också vill hjälpa till lite.....
Så varför skulle ja må så dåligt just ida :(
Micke skicka sms å fråga hur de gick för mig. Jag beklagade mig över hur dåligt jag mådde.

Jag lyckades dock samla ihop alla 3 barn. Grannens tjejer är världens mysigaste och bästa så det är inte svårt ;)

När vi skulle gå hem öööösregnade det!
För att inte ungarna skulle bli dyblöta sa jag åt dom att cykla i förväg.
Det tar ju hundra år för mig att gå...

När jag började att närma mig mördarbacken kände jag hur det började att ta emot i magen...

Å i backen mot mig kommer nån jag tycker att jag känner igen!
Min älskade man!!
Trotts att han har bråttom (hans tjejer hade fotbollsmatch på kvällen) kommer han och möter mig!!
- Jag tänkte möta dig med paraply så du inte blir så blöt och hjälpa dig upp för backen säger han glatt!
Snacka om att jag blev glad!
Så sjukt gulligt tänkt.

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Cuisette sa...

Det är dom små sakerna som betyder mest! Hoppas att du mår litte bättre nu och att du får en fin helg. :)