tisdag 4 september 2012

Springa inge bra....

Å ja va så utvilad å possetiv efter helgens vila....

Igår hade vi möte me jobbet.
15 mins rask promenad till centrum där mötet va...
Vilket ja inte fixar som gravid utan tänkte ta bussen.
Bussen kom för tidigt å ja fick springa en bit. Funkade ok när ja sprang, OMG när ja satte mig ner. Hade dock inte tid att tänka på de då jag va tvungen att leta runt vart jag skulle.

Ja började få lite smått panik och ringde en av tjejerna på jobbet som informerade om att jag va på heeelt fel ställe!!!

Ghaaaaa 10 min prom i uppförsbacke dit dom va!
Shit svetten rann å jag var helt röd i ansiktet när jag kom fram!!

Sen 3 tim på "föreläsningsstol"...
Jag kunde knappt ta mig där ifrån!! Shit va ont jag hade!!



Jag hade lunch med Jessica på schemat efter jobbet. På vägen ner till centrum går man förbi sjön jag brukade gå runt på lunchen, eller springa runt på kvällarna. Shit va jag saknar denna vackra sjö!! Å att få gå/springa i naturen, få frisk luft!!




En av tjejerna gjorde en komentar om mina benvärmare...
De va kallt på morgonen, typ 21 grader på dan!! Jo benvärmare va väl inte speciellt passande igår :) men vad gör man inte när man vill ha klänning fast inte rakat benen å bara har "sommartights??" :)

Men idag fick jag mamma att skjussa mig till H&M å köpa långa vinter tights :)

Vi va inne på Kaphal oxå...
Bettan på jobbet å Jessica hade redan varnat mig för att de fanns söta tjejkläder där....



Å dom hade så rätt!!
Blev lite nya bebiskläder me hem :)
Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: