lördag 15 september 2012

Psyk




Hyva vilket väder de va i fredags!! Tog på mig halsduken för att skydda lite. Har ju inga varma jackor som passar min stora mage....

Fick skäll av våra kunder som vanligt under telefontiden....
Jag förstår dom!! Men jag känner mig så maktlös! Vill ju så gärna hjälpa men kan inte :(
Jag va så nära tårar när jag bedjande bad en handläggare att mitt under hans fika hjälpa mig prata med en kund... Men jag höll mig från att börja böla, hade inte kunnat sluta om jag började...

Jag kan inte påstå att jag längtade efter att gå hem när dagen va slut.... Shit vilket väder!!
De stormade och regnade.
Men jag hade sån tur!! Jag hann knappt börja gå innan min ängel Mia stannade sin bil bredvid mig och skjussade mig hem!!
Jag tror inte hon fattar hur mycke värt hennes skjuss är!!

Väl hemma damnsög ja snabbt, fixa diskmaskin och satte mig å vänta på psykologen.
Kände mig absolut inte upplagd för psyksnack! Kände mig trött, sliten, ville helst bara sova.

Men så kom hon, vacker som den, i min ålder å världens goaste!!

Ja babbla å babbla å babbla utan att gråta!! Duktigt va! ? :)

Jag fick en "att göra lista" till nästa gång....

Fatta att jag faktiskt är högravid.
Bli heltidssjukskriven
Bestämma namn på bebisen
Ta fram och fixa/bädda spjälsängen
Prata och bestämma hur Micke skall vara ledig vid födsel

Hon tyckte att jag hade för mycke stress i mitt liv å att det inte var konstigt att bebis inte fick plats just nu. Att jag måste börja prioritera bebis och förbereda mig.

Okej, ska bli....



På kvällen myste killarna och ja, me kött pommes å bea :)




I morse var det dax att följa med på Rasmus träning, hade inte Micke haft match med tjejerna och hade jag legat hemma i sängen i stället för på en hård träbänk.



Men ja ska inte klaga allt för mycke, de va en supermysig varm härlig höstdag!
Och Rasmus å ja hade en mysig stund hem på bussen.

På kvällen redigerade jag några bilder.



Malin, Frida, jessica och jag ska ha pysseldag i morrn, å då kan de vara kul att ha lite nya bilder att scrappa. Hann tyvärr inte fixa så många bilder :(

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: