måndag 10 september 2012

Skit också!!

Neeeeeeej!!!!
I morse råkade jag bita sönder min ena tand!!! :(
Ni anar inte hur ledsen ja är över detta!! Ja vill verkligen inte gå till tandläkaren, så fort ja tänker på de så får ja en värk! Så rädd är jag! Å jag har absolut inte råd! Det är det sista jag vill lägga pengar på just nu!!




När jag kom ut ut duschen i morse hade jag en ledsen kille i soffan.
Jag har feber och ont i halsen pep han. Han såg svullen och ynklig ut....
Så vi va hemma ida.
Fram på kvällen piggna han dock till så det blir skolan för honom i morrn.



Micke har träning med tjejerna på måndagar, så jag brukar lägga Rasmus då ( annars kör jag morgonrejset och Micke kvällsrejset) den senaste tiden har jag dock inte orkat lägga honom utan Micke har gjort det när han kommit hem.
Men eftersom vi varit hemma hela dan hade jag lite energi kvar :)

Har dock väldigt svårt att komma upp ur Rasmus säng när jag väl lagt mig. Men ikväll la jag dit en extramadrass, då kommer man högre upp och jag kan lättare "rulla" ur sängen!

Så det blev en mysig stund med fotbollssaga och lillasyster fick lite maggos. Hon sparkade som sjutton när vi låg där. Hårda sparkar som gör ont å så hela magen hoppar.

Trotts att jag bara varit hemma och glott på tv hela dan så har jag haft mer värkar en på flera dar :( känns inge kul! :(

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: