fredag 7 september 2012

Snabba freda :)

Tänk va fredagar går fort!!
Man vaknar på morgonen å tänker "shit, ja överlevde veckan! Äntligen fredag!" å vipps så har dan gått å man borstar tänderna å funderar på vad som hände me denna dagen!



Vi håller på att flytta vårat kontor. Det är galet kaos, alla springer runt, det är trångt med grejer överallt och jag med min tjocka mage är mest i vägen! :(

Men jag sorterade post, svara på lite mail och åt bulle innan jag drog mig hemåt. Hade så sjukt ont att jag inte trodde jag skulle klara backen hem. Som tur va kom en av tjejerna och fråga om hon skulle skjussa mig hem!!
Kan man ha sån tur??
Såååå skönt! Vilken räddande ängel!!




Väl hemma åt jag lite glass och sov en stund.




Jag har inte bara en bulle i ugnen, utan även en i huvvet! :)



Å här kommer bilder på kläderna mamma å jag shoppade här om dan!



Om ja inte hittar nått annat fint innan (kommer självklart hitta mer fint) så åker detta settet med till BB. Vist är de fint!!



De innan köpte mamma, de här köpte jag. En rosa klänning, en i jeans, en body å strumpbyxor.



Tänk va veckorna snabbt rullar på!! Ja hänger inte me! Vadå v 31??!!






Rasmus braka på me fredagsmys de lyx och tände en massa ljus!
Madicken (med lite hjälp av Micke) lagade super hod thimat till midda. God mat, massa ljus mmmm ja gillar höst ;)

Igår när Kajsa och jag lagade mat och Micke var på träning tjuvlyssnade vi på julmusik :)
Kajsas val! Tänk va bra jag har uppfostrat henne ;)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: