onsdag 27 augusti 2008

???????

Näää, ja fattade ingenting i dag heller.... undra vad det är vår lärare försöker lära mig???
I dag var det bara halv dag, 13,-16, men Rasmus vaknade kl 05,45, så det blev ingen sovmorgon precis!! Det spelar ingen roll att det var halvdag i plugget, för jag satt endå och gäspade och tittade på klockan! Det är absolut inte läraren det är fel på... han är jätterolig, det är språket han använder, ja kan inte så fina ord... Å så den där jävla Mac datorn!!! Jag hittar inget, förstår inget, grafiken ser ut som en leksaksdator... , ja längtar bara hem till min PC!!!

Nått mer jag längtar efter är fredan... ååååå tänk att få gå på Pizza Hut och sen bio med min kära man!! LÄÄÄÄÄNGTAR!! Sen en kräftskiva på lörda.. här hemma, som inte ska sluta med att jag gråter och nån står och skriker att jag är dum i huvve!! denna fest skall sluta med skratt!


I morrn har vi heldag skola 13-16..... undra om ja överlever.... :(

Inga kommentarer: