fredag 22 augusti 2008

Härligt med fredag igen!!

Hmmmm det är nått fel på mig... jag har redan börjat att kolla alla gamla jultidningar jag har.... jag har tom börjat att smyglyssna på julmusik!!! Inte när Micke hör.. för han skulle bli tokig ;)
ja tänkte att det måste vara nått fel på mig som redan längtar efter att krypa upp i soffan och njuta av adventsstjärnans gula sken och doften av hyasinter... å så vill ja ha ett eller två glögg partyn!! ÅÅÅÅ va ja längtar!!
Men så när jag var inne på min lille syrras sida, insåg jag att det måste vare en släkt grej, för hon var inne på lite samma sak, hon längtade efter hösten.
Syrran du å ja, vi är mer lika en du tror :)


Kolla in Beas jätte smarta städ schema!!! Ni kanske har det bra ordnat redan... men de har inte vi!! Vi bråkar jämt om vem som skall göra vad och när och hur! Men nu får de va slut på de! Nu måste vi sätta oss ner och planera. Vi har dock lite annorlunda familje sitts en Beas, vi har ganska mycket träningar att ta hänsyn till, Micke och Kajsa har fotboll 3 gånger i veckan, Madicken har judo 2 gånger i veckan och Kajsa 1gång. Sen har jag kören 1 gång i veckan. Sen har vi läxläsning och storhandling. Allt ska med i vårat nya schema! Vem vet, vi kanske kan få lite familjefrid i stället för ständig stress!!

I morrn ska jag och min Golden Hits party polare Nina... vi skall dansa dansa å dansa!!

Tänk va skönt att det är fredag igen!!! Vi ska bara mysa i kväll, Micke är och lägger Rasmus nu, sen ska vi slänga oss i soffan med godis och bara mysa!! :)

Vi avslutar i dag med skön sjungande Norrmän!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh jag längr julen!! Hela mysigheten, ljusen i mörken, hur människor nästab "förenas", julklappar (<3), julgran, julmat, jullåtar, julfester, och alla lussebullar! Haha här sitter jag i sensommaren och längtar :P Massa kramar!

Helena - nyckeln till mitt hjärta sa...

julen?
tomtar?
på loftet kanske ;)
Kom ihåg att mejla mig ditt kontonummer, do it now innan pengarna tar slut hihaho
Vi hörs kramers H