fredag 29 augusti 2008

ÄÄÄÄÄNTLIGEN fredag!!

ÅÅÅ så är den äntligen här! Dagen jag längtat efter så länge!
Jag fick sovmorgon enda fram till kl 06,30 i morse, då vaknade rasmus som har sovit nästan hela natten i våran säng.
Vi gick och la oss runt 23,30... somnade ganska snabbt, vaknade 24,00 av att väckaklockan börja ringa!!! Ja höll på att dö av rädsla när den satte igång. Vi svor lite, sen somnade vi om, 01,24 vaknade lilla hjärtat, jag var för trött för att söva om honom, så han fick följa med in i våran säng, gick ganska ok att sova med honom i våran säng, han brukar ju aldrig sova hos oss. Men så vaknade han när Micke gick upp till jobbet! Typiskt, för Rasmus dagis är ju stängt i dag, så vi hade kunnat sova hela dagen.. precis som om de skulle hända :)

Nu är lilla hjärtat på väg till landet med mormor och morfar. Jag och Micke har städat som dårar, undrar varför egentligen, för det brukar ju alltid bli döö skitigt när vi har fest.

Jag och mamma var på Rusta och köpte pappertallrikar, servetter, dukar och annat smått och gott tidigare i dag. Ica hade dock inte de kräftorna som jag älskar, så vi får åka förbi stora Ica maxi innan vi går på bio.

ÅÅÅ va ja längtar till bion, jag älskar filmer som Arn, tänk att det var ett helt år sedan vi såg den förra, vad fort det går! Snart skall vi åka, först Ica maxi, sen Pizza Hutt och sen bio. Det kommer nog bli en toppen kväll.

Håll tummarna för att det blir bra och härligt väder i morrn, så vi kan njuta av kräftor, sällskapet, alkoholen och sensommaren :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nu är det lördag!!!! PARTY!!!!!!!
Vi syns om 8½ timme!!!!
Just nu är det soligt så vi får hoppas att det är lika fint ikväll.

Kram,kram....

Beas sa...

Hoppas du fick det riktigt, riktigt roligt!

Jag tycker om din blogg... jag är lika långt ifrån att bjudas på drink av A Timell som att vinna OS i längd, så för mig är det väldigt roligt att läsa vad småbarnsmammor OCKSÅ kan göra istället för att sitta bakom symaskinen...hihi

Helena - nyckeln till mitt hjärta sa...

Hej!
Du har något att hämta i min blogg!
Kram H

Kajsan sa...

Hej!

Jag blir superglad! Kul att du gillar mitt ditt å datt!! ;)

Hoppas ni hade en riktigt trevlig kväll i lördags! Vädret var väl rätt bra va!? :) Vi var på kalas i lördags i Huddinge och där sken solen massor! Hoppas den räckte till er mé! ;) Må got och tack för fina ord och plats i din länk-spalt! :)
Värmer hjärtat!
Mvh Karin.