torsdag 7 augusti 2008

CHOKLADSUGEN!!!

ÅÅÅÅÅÅÅ va ja skulle dö för att få äta några sånna här chokladbollar......



Eller en bit kladdkaka med grädde....ÅÅÅÅÅ



Jag är så choklad sugen! Inte på mjölkchoklad eller så, ja vill ha chokladbollar eller kladdkaka!
Tänk att det alltid blir så här när ja bestämt mig för att dra ner... att ja blir så sugen att ja kryper ur skinnet!! Det endå jag kan tänka på varm god kladdkaka med grädde... MUMS!

Men men, det blir inge sånt, bilderna är "gammla", så de blir inge gott för mig just nu, , ja får vänta tills i morrn. "Bara äta godis på helgen" regeln är tillbaks i vårat hem.... suck...

5 kommentarer:

Helena - nyckeln till mitt hjärta sa...

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm MMM!

Anonym sa...

Oooh tack för det där jag som är hungrig!!!! Nu vart det ju lätt och jobba efter att ha sett foton på chokladbollar och kladdkaka!!!!

Millas hem sa...

Hej!
Tack för att du satte igång hungerkänslorna riktigt ordentligt med de bilderna...det är iofs frukost jag ska äta nu, men nu kurrar det extra!

Smarriga bilder!
Kram Camilla

Anonym sa...

SHÄÄÄMMES på dig syrran, bara därför gick jag och bakade chokladbollar :P De blev dock helt misslyckade för vi hade ingen kakao (haha). Oboy var inte alls ett så sött alternativ.

Jag kärlek dig!
kramar

Anonym sa...

Svar:

stora syster yster:
Hihi, kan inte låta bli att fnittra när du skrev bitch. Ska man se det positivt så tror jag att det kan vara bra att hon gör lite uppror, men blir det för mycket så är det ju för mycket och då måste man noga markera det. (vilket du nog gör så bra så :)) Jag har ju aldrig haft barn men det var ju inte såå längesen jag själv var ett (hehe) så jag tror man behöver veta att ens mamma är arg på det man gör och inte den man är.

Det var faktiskt mamma själv som föreslog det ;D Jag brukar gå till nya ställen själv (även fast jag har lokalsinne som en...sten.) men jag kände att det skulle bli så stressigt nog med att ha fullt upp med mig själv, så att jag slipper oroa mig för att inte hitta rätt känns lugnande. Sen var det så längesen vi gjorde nåt tillsammans, även om vi kommer vara på skilda håll ikväll.

Tack fina, jag ska verkligen försöka!! Jag har sår i hela ansiktet (typ) och det känns jävligt jobbigt rent ut sagt och hade jag inte varit så pass stabil ändå hade jag avbokat för längsen. Men när ska jag då leva? Egentligen? När jag är 80 år på åldersdomshemmet? Nej! Det är nu jag måste, annars kommer jag för evigt ångra det. Allt blir vad man gör det till, eller hur?!

Ska krama dig så hårt ikväll! Tusen kramar <3