torsdag 28 augusti 2008

Snart fredag!

I morse när jag skulle springa till plugget fick jag inte på mig mina jeans!!!
NEEEJ de är inte sant, vad är det som händer! Jag måste göra nått åt detta.
Fick knäppa upp (dom jeansen jag fick på mig) jeansen efter lunchen för att över huvud taget stå ut resten av dagen! Det är inte kul att sitta där på lektionen och inte kunna andas, eller sitta med uppknäppta jeans.

Tyvärr så förstod jag inget i dag heller, av lektionen alltså! Jag är så trött, trött, trött på lektionerna! sitter och gäspar hela tiden. Jag tok somnade i soffan när jag kom hem, Micke gjorde midda, som jag släpade mig upp till, efter middagen somnade jag i soffan igen.... hmmm jag lär ju inte få några "världens bästa fru/mamma" medaljer denna vecka!

I morrn är det ääääääääntligen fredag! ÅÅ va ja längtar! Rasmus dagis har planerardag i morrn, så han får hjälpa mig att städa. Sen är det bio och Pizza Hutt som gäller (jätte bra bantar mat, ja vet :)

1 kommentar:

Helena - nyckeln till mitt hjärta sa...

stackars tröttis, fattar de andra nånting, fattar Anna?
Du måste ju fråga lärarn.....men det gör du väl.
Gud så skönt med fredag! Vi hörs!
Kram H