söndag 10 augusti 2008

We love Winnerbäck!! :)

ÅÅÅÅÅ vilken kväll!

Som du ni vet så va morgonen inge vidare! Men resten av dagen blev destå bättre.
Först hämtade Mickes pappa mig och Kajsa, vi åkte och kollade när Micke spelade fotboll (glömde kortet i datorn igen, så inga bilder från fotbollen :(
I slutet av matchen började det att regna :(

Vi tog bilen in till stan och hade tur som hittade en plats att parkera på, vi åkte förbi Zinken, där Winnerbäck skulle spela, det var fullt med folk!!

Vi åt god middag hennas hos syrran, kyckling wook med ris och bröd. MUMS Hon är så duktig på mat och bak min lille syrra!

Som ni vet skulle min andra lillesyrra också komma.... inget vi troddee på förens vi såg henne!
Men hoppas kan man ju alltid göra :)

Å trot de eller ej.... men när Winnerbäck började spela stod hon där utanför grindarna!
Vi andra hade redan varit där ett bra tag (VI= Micke, Kajsa, syrran, Daniel och jag)
Jag hade hennes biljett och stod på insidan av staketet. Jag såg hur hon letade med blicken efter mig... ja sa till vakten jag stod bredvid, att där är min lillesyrra, jag har hennes biljett! Hon kommer nog hitåt snart, svarade han... men nej, hon vänder roppade jag, då sprang han efter henne! Fick tag på henne och visade att jag stod där och väntade på henne. Vilken snäll vakt!!

Hon kom, fick sin biljett, jag tog hennes hand och till toner av älskade Winnerbäck så plöjde vi genom folk havet! Det var nog en av de bästa stunderna på kvällen!

Här kommer lite bilder från kvällen, tagen med den "lilla" kameran, därav kvaliten :)



Vi stod långt bak, man ser mer av scenen då när man är kort :)


Dom tre K:na Kajsa Karin och Katja



Kajsa köpte godisremmar




Micke vill också "vara med" på bild :)




Mamma och dotter



Solen sken, regnet duggade och regnbågen var vacker som bara den :)
Som tur var så regnade det inte hela kvällen, bara lite i början.

Kajsa fick sitta myckeMickes axlar, han är värsta hjälten.


UNDERBARA Winnerbäck, som aldrig ville sluta spela! 6 extra nr körde han!

En nöjd men trött Kajsa somnade på soffan när vi kom hem.
TACK Winnerbäck för en underbar konsert som var värd var enda krona!

1 kommentar:

Helena - nyckeln till mitt hjärta sa...

Åå va kul att det blev så lyckat!