onsdag 5 november 2008

ÅÅÅ dumma!!

ÅÅÅ va irriterad jag blir på mig själv! Dumma mig! Jag var på Viktväktarna och vägde mig i dag, +0,5!! Fan va arg jag blev!! Sköna Helena strålade som en sol, för han hade gått ner 1,2 ÅÅÅÅÅ gjorde mig bara endå mer arg! Fast älskade Helena förtjänade varenda hektos nedgång. Hon har varit så duktig denna vecka och kämpat som en tok! Men jag då, jag har ju sprungit och haft mig, hur f*n kan ja då gå upp :(

Nu är jag så arg att jag inte vill göra nått! Inte laga mat, inte träna inte göra ett skit, bara sitta i min soffhörna och äta chokladbollar!

Sköna Helena och Micke har peppat mig hela dagen, kom igen, kämpa vidare, upp igen...
Men ja vill bara sura :( Men jag ska sura i dag och sen j****r är det dax att lägga in en växel!!

Helena, förlåt för att jag surade hela dagen, jag borde ha varit glad för din skull!!
Jag är glad för din skull :) Du har varit så duktig :)

2 kommentarer:

Helena - nyckeln till mitt hjärta sa...

Det är faktiskt mycket lättare att vara glad för nån annan skull om man får vara glad för sin egen skull samtidigt...så du får sura på, de e ok ;)
Jag var inte så värst glad förra veckan när det inte hände nån ting alls, så jag vet hur det känns!
Imorgon är det dag ett igen, då blir det broccoli å keso i micron för hela slanten muuuums...
Men vilken tur jag har med den här svullardagen! Först Åhlens, sen bjöd Micke hela familjen på Sushi och sen kom jag till skolan och där bjöd de på äppelkaka. Rap, nu är jag så däe mätt igen.
Nattinatti kram H

Helena sa...

Du vet väl att muskler väger mer än fett :-). Har du måttat dig istället för att bara kolla vågen?
Lycka till!